Tutaj powinien być opis

„UCZEŃ PODWÓJNIE WYJĄTKOWY”

Pod tym hasłem obchodzony był tegoroczny Europejski Tydzień Świadomości Dysleksji. W naszej placówce w 1. połowie października 2016 r. zrealizowano działania, które miały na celu przybliżenie społeczności szkolnej „daru dysleksji”. Na korytarzach szkoły udostępniono prezentację multimedialną i tablicę informacyjną ukazujące sylwetki sławnych osób borykających się z tym problemem, cechy, prawa i obowiązki uczniów z dysleksją oraz paradoksy dysleksji. Wśród uczniów klas IV - VI przeprowadzono konkurs: „Uśmiechnięty tekst dyktanda”. Na wyróżnienie zasłużyły tutaj teksty zredagowane przez Paulinę Jamroży i Oliwię Gortatowską. Wspólnymi siłami wykonano „Pociąg do ortografii” i litery/dwuznaki „trudne” w technice origami. Umożliwiono uczniom klasy III c SP poznanie postaci i twórczości H.Ch.Andersena. Dzieciom podobało się „Spotkanie z baśniami pana Andersena” i przygotowanie tematycznych układanek. Uczniom ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się dano szansę na zdobycie tytułu „Bezbłędnego”. Specjalista terapii pedagogicznej dziękuje dzieciom i młodzieży za aktywny udział w kilkudniowym przedsięwzięciu.